1-Cum puteti comanda:
Pentru a plasa o comandă, vă rugăm să accesați secțiunea MAGAZIN, să selectați produsul dorit și să trimiteți comanda dumneavoastră. În termen de 24-48 de ore de la trimiterea comenzii, un reprezentant al pepinierei FLOR CENTER vă va contacta pentru detalii legate de produse și livrare. Dacă nu doriți să trimiteți comanda prin e-mail, puteți să ne contactați telefonic utilizând numărul afișat în secțiunea CONTACT în intervalul orar specificat.
2-Modalitate de livrare și plată:
Expedierea produselor se realizează pe întreg teritoriul țării. Noi vom selecta pentru dumneavoastră cel mai sigur și avantajos mod de livrare, adaptat volumului/masei mărfurilor comandate (transport prin curier, transport de marfă paletizată etc.).
După plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic într-un interval de maximum 24-48 de ore pentru a vă comunica costul transportului și pentru a confirma comanda.
Termenele de livrare sunt, în general, de maximum 72 de ore de la confirmarea comenzii sau plata facturii proforma, după caz. Aceste termene pot fi extinse cu maximum 48 de ore din motive independente de voința furnizorului.
3-Condiții generale de eligibilitate pentru returnări:
Conform legislației care reglementează contractele la distanță, plantele ornamentale cu rădăcină sunt exceptate de la dreptul de retragere, încadrându-se în categoria produselor susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, conform art. 16 lit. d din OUG nr. 34/2014, publicată și pe site-ul A.N.P.C.
Returnarea produselor este posibilă doar în cazul în care acestea ajung la beneficiar deteriorate din cauze neimputabile acestuia. Proba deteriorării produselor livrate se face la momentul predării coletului prin încheierea unui proces-verbal semnat de beneficiar și de reprezentantul societății de curierat. În procesul-verbal se va consemna starea plantelor și motivul returnării. Este obligatorie întocmirea și semnarea procesului-verbal la momentul predării coletului, nefiind acceptată o altă modalitate sau alt moment pentru încheierea actului constatator al stării plantelor livrate. FORMULARUL PROCESULUI-VERBAL SE AFLĂ PE SPATELE FACTURII. Totodată, beneficiarul trebuie să facă fotografii ale produselor deteriorate și să le trimită prin Whatsapp la numărul de telefon afișat în secțiunea CONTACT.
Nu este permis ca beneficiarul să rețină plantele deteriorate și să solicite restituirea sumelor achitate către FLOR CENTER pentru respectiva comandă. Plantele vor fi trimise înapoi imediat după fotografierea lor și întocmirea procesului-verbal.
Semnarea facturii fără obiecțiuni de către beneficiar atestă primirea produselor conform cu factura și comanda lansată și confirmată.
Furnizorul are obligația, în situația în care beneficiarul a plătit anticipat orice sumă legată de livrarea în cauză, iar din conținutul procesului-verbal și imaginile foto rezultă că plantele au fost vătămate pe timpul transportului și nu pot fi acceptate de beneficiar, să restituie sumele achitate în 72 de ore de la returul plantelor de către curier, în același cont din care s-a efectuat plata.
4-Garantia cu privire la plante:
Plantele noastre sunt cultivate în condiții optime și sunt atent selecționate pentru a livra doar exemplare viguroase și aspectuoase. Pentru a menține sănătatea și aspectul optim al plantelor, beneficiarul trebuie să acorde atenție și interes, îngrijindu-le în strictă conformitate cu instrucțiunile de plantare și întreținere disponibile la
https://www.flor-center.ro/#informatii-utile.
Garanția pentru plante poate fi acordată doar în condițiile în care sunt respectate integral instrucțiunile de plantare și întreținere. Vă asigurăm ferm că, în aceste condiții, plantele vor îmbogăți și decora grădinile dumneavoastră pe termen lung.
5- Durata contractului. Încetarea.
Contractul se derulează între data confirmării comenzii de către beneficiar, care reprezintă momentul încheierii contractului și data livrării produselor cuprinse în comandă. Dacă produsele cuprinse în comandă – integral sau parțial – au fost returnate din motive de deteriorare, iar plata a fost efectuată anticipat, contractul încetează la momentul restituirii sumei de bani achitate de către beneficiar.
Fiecare comandă reprezintă un contract nou.
6 - Limitări ale răspunderii
FLOR CENTER nu răspunde pentru prejudiciile cauzate de terți.
FLOR CENTER nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publice.
FLOR CENTER nu răspunde pentru defecțiuni tehnice ale rețelei/echipamentelor ce aparțin terților.
7 - Obligația de a utiliza site-ul cu bună credință
Clientul se obligă să acceseze și să utilizeze acest site prin mijloace legale și în scopuri care să nu constituie o utilizare abuzivă, ce ar putea afecta desfasurarea activitatii și/sau de natură a afecta imaginea și/sau reputația FLOR CENTER.
În situația în care FLOR CENTER descoperă că utilizarea acestui site este de natură să prejudicieze sau să afecteze, sub orice formă, activitatea profesională, comercială, imaginea și/sau reputația sa, își rezervă dreptul la libera sa alegere, de a anula, restrictiona sau interzice accesul Clientului in Cont. În acest sens, FLOR CENTER va informa Clientul în legătură cu decizia luată, precum și cu măsurile adoptate.
8 - Soluționarea litigiilor
Soluționarea unui eventual diferend se va face pe cale amiabilă, părțile urmând a depune toate diligențele necesare în acest scop.
Doar dacă eforturile părţilor în rezolvarea amiabilă a litigiilor au eșuat, părțile vor supune respectivul litigiu spre soluționare instanțelor de judecată, care se află în raza sediului social al furnizorului.
9 - Mijloace alternative de soluționare a litigiilor
Dacă diferendul nu a putut fi soluționat în mod direct de către cele două părți, beneficiarul poate apela la SAL (soluționarea alternativă a litigiilor) -
https://reclamatiisal.anpc.ro/SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.
Direcția de soluționare alternativă a litigiilor are competența să soluționeze alternativ litigii naționale și transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări servicii încheiate cu un comerciant care desfășoară activități în România, în sectoarele de activitate în care ANPC este competentă.
10 - Datele pentru realizarea corespondenței
Orice comunicare cu furnizorul produselor, se face pe adresa de corespondență electronică vanzari@gardviu-romania.ro, iar în ceea ce-l priveste pe beneficiar, adresa de corespondență electronică este cea de pe care a fost lansată comanda catre furnizorul plantelor.
11- Protecția datelor cu caracter personal
Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al FLOR CENTER, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra în deplina concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”) și cu legislația națională în materie.
Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal îl reprezintă transparența, vă informăm cu privire la modul în care colectăm, utilizăm, transferăm si protejăm datele cu caracter personal ale celor care interacționează cu FLOR CENTER în legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv pe cale electronică.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza si modifica periodic această Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. În cazul oricărei astfel de modificari, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic continutul acestei Politici de Confidențialitate.
IMPORTANT:
PENTRU ORICE INFORMAȚIE LEGATĂ DE PLANTAREA ȘI ÎNTREȚINEREA PLANTELOR, CONTACTAȚI-NE. VĂ STĂM LA DISPOZIȚIE CU PLĂCERE.